hur jag och matilda blev vänner

detta är ju tidsinställt men ah.. jag skriver hur jag o matilda blev kompisar ;)
Det började la med att nadja o matilda kom fram till mig i skolan o sa att jag och matilda skulle på samma weekend på sjöis 2009. Sen på sjöis 2009 så va vi med varandra ganska mke, vi sov i samma stuga, va i samma grupp o ah. när vi kom hem därifrån tappade vi inte kontakten utan vi fortsatte att vara med varandra, på lov o helger! '
2010 åkte vi oxå på samma läger där. vi va nu rätt tajta. men sjöis gjorde oss ännu tajtare, 2010 va nog det roligaste sjöis året! jag minns nästan allt därifrån, när vi åkte därifrån va vi typ bästa vänner!
sen fortsatte det, ibland bråkade vi men vi löste dom lika fort! det gick inte en dag utan att vi sa förlåt om vi bråka.
nu står vi varandra väldigt nära, vi stöttar varandra o ja! vi gör allt för varandra!! o det viktigaste av allt: vi har alltid roligt ihop, vad vi än gör så har vi roligt!!
en bild som väcker minnen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk