dagen :)

idag kom tåget 10 min försent till kungsbacka o jag trodde att jag inte skulle hinna med bussen men det gjorde jag precis! tog bussen till borås o sen åkte till gymnastiken.
på friståendet tränade vi lite grunder o sen även vårat fristående. tror det kmr bli fint sen när vi kan det oså :)
sen va det tumbling.. tränade handvolter, rondatar, lite volter och flickisar idag. dock kör jag aldrig flickis hehe ;)
lyckades faktiskt med en bra handvolt idag! riktigt stolt :) sen så körde jag mke rondater som börjar bli lite smått långtråkigt men men ;) mina volter blev oxå bra :DD
sen i stallet så ville ingen häst komma in så alla sprang.. sen fick matilda tag i elvan o jag i nikita o sen reme.. det flöt på som vanligt, reme va lite sisådär konstig i boxen x)
vi gck en promenad, elvan va lite smått tjurig på nikita men nikita gick som om hon va som elvan.. men hon haltade lite.
sen så va det meningen att jag skulle rida reme o matilda elvan men det blev så mörkt o reme va såå tjurig så vi strunta i det..
ska kanske till stallet på tisdag ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk