gymnastik :)

idag va det då gymnastik!
innan det va jag o rebecka i stan o åt hihi :) vid 4 gick hon hem o jag till mammas jobb, där va min gamla lärare :D ååh vad kul att träffa henne igen! det va liksom hon som gjorde så jag mådde bra o allt sånt!
iaf på träningen tränade vi lite för tävlingen. pegasus va med.. ngt jag inte tkr om då jag slagit mig dom gånger jag haft med den. pegasus är en sån på bilden o man ska sätta händerna där o falla över. tror man kan göra annat oxå men vi ska iaf bara falla över.
Det började med att jag sprang fram till den men tveka o stanna o gick över den bara, samma sak andra o tredje gången också. sen så sa dom om jag inte gör så skulle jag få stå där uppe o göra så då klara jag det :D riktigt stolt :))
sen körde vi även volt, mina volter blir bara bättre säger dom :D Lååter bra elr vad!?
sen så ska vi ha läger på lör- sön :d sova i gymmix o träna flera timmar :D ha skoj, se på olika klipp från tävlingar, träna för tävlingen osv :D så det kmr ni få höra om på söndag :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk