Provridning!

Uppdatering från min sida har inte varit bra alls.. Men jag har inte varit i stallet på jätte länge, därav inget att skriva om...
Idag har jag varit och  prov ridit Mero. En hingst/valack(?) maxad D-ponny. Han var jätte snäll och super fin. Ägaren hämtade honom i hagen och sen gjorde hon iordning honom. Jag gjorde inte speciellt mycket. När han var klar så red vi iväg. Skritta bara till paddocken, när jag kom till paddocken. Skritta jag lite, sen försökte jag trava lite, men gick inte speciellt bra. Men det gäller att vara bestämd!
När jag skänlade på honom så gick det bra, sen sprang ägaren med, och då gick det också. Jag krävde inget speciellt, red bara för rolighetenskull.
Jag ska dit imorgon också, tar säkert med mig kameran och då kommer det bilder på honom!
nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Rafaela ♥

SV: okej, låter ju bra :D

ska ut o träffa folk!



Blogg: http://rafaelasfoton.blogg.se/
2011-10-25 @ 16:24:12




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk