stallet imon

Imon är det stallet! :) Längtar redan o undrar hur det ska gå med hästarna.. Sen hur det sska gå att hitta vart man öppnar hagen.. Dom har bytt hage igen, den som dom bytt till har dom aldrig gått i när jag varit där så vet inte vart man öppnar osv.. men det märker jag imon haha :)
planer vad jag ska göra här då...
Nikita- träna i träns, mmen grimma över/under så jag kan ha tyglarna i grimman.. ska rida henne imon hade jag tänk eftersom hon behövs tränas :) det blir första gången jag vet att hon har träns på länge så därför väljer jag att ha grimma oxå så jag kan ha tyglarna i grimman så jag inte  håller på med bettet! :)
Elvan- antingen bara gå en promenad elr leka i hagen :)
Reme- om det inte hunnit bli mörkt innan jag är klar med dom andra så går jag och han en liten promenad :)
detta åt jag i lördags, väääldigt goott! Nu ska jag ta min risifrutti :))

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk