ridpass med katie

Idag fick jag Katie, jag hade ingen lust att rida o kände mig helt kass men men..
Det började med att sadeln gled åt sidan när jag skulle hoppa upp haha x) Sen så kom jag upp iaf !
När vi började skritta så hade hn verkligen ingen frammåt bjudning men det gick.
Vi hade markarbete så vi red på en 8 typ med bommar i skritt o trav. Hon va smått seg men jag orkade inte.. Men vi gjorde det rätt länge o höll på mke med ställningen.
Sen för att vi skulle få galoppera så skulle alla skritta på c volten över bommarna o sen 2 i taget skulle galoppera över bommar på a volten :) Det gick rätt bra, hon va ganska frammåt men lite smått seg men Jossan sa att jag hade en bra galoppskänkel haha..
Frågade även om jag kunde få byta till storhäst så nästa vecka blir det det ! :D
katie.jpg

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk