Vem är Rebecka?!

Vem är hon? Vem är den där tjejen? berätta om dig själv!
Jo, jag är en glad tjej född 97, bosatt i borås även uppväxt här. Jag har gillat hästar heela mitt liv. Men började inte rida på ridskola förän 2009 - lite dumt att jag inte började innan..
Jag rider på Odenlunds 4H gård i Borås. Jag trivs super bra där. Jag har fyra favorithästar där. Kommer skriva om dom här i bloggen.  
Men iallafall just nu letar jag medryttarhäst och gjort det ett bra tag.
I bloggen kommer ni få läsa om hästar, och allt som har med hästar att göra, utrustning, tips på utrustning till häst & ryttare, ridpass & myyycket mera!

Är det något ni undrar om mig, så är det bara att fråga :)




Alla bilder som är tagna av oss & texter som är skrivna utav oss, får INTE KOPIERAS utan TILLÅTERS!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk