ojsan..

Har inte bloggat på några dagar nu men hoppas det går bra ändå!

I måndags gick jag sån här halloween sak med en kompis o hennes syskon, det va kul o vi fick massa godis o pengar :)

i går va jag med olivia, vi hade skit kul o har saknat henne jääätte mke! vi cykla till kungsbacka ridklubb men påvägen såg vi en häst som va lös så vi cykla tbx till ridgymnasiet o sa till, det va deras häst. Sen cykla vi vidare, när vi kom fram såg vi dom stora hästarna o privat hästarna. Vi trodde först att det va pricken i den första hagen men det är antagligen en ridskolehäst :)

När vi kom till ridskoleponnyerna så såg jag pricken längst bort i den leriga hagen.. Så jag började klappa lite andra hästar, några som kommit efter att jag slutat men även Rebus som va en av mina favvisar, Linus o Spjut. Rebus har blivit rätt smal nu.. Sen så kom Pricken fram till oss o såg helt glad ut! Jag blev jätte glad när han kom fram o stog o klappa han länge innan hästarna började bråka o hålla på.. Tog även ett kort på pricken med mobilen. men det kanske kmr ngn gång om jag lägger över bilder från mobilen :)

Idag har jag bakat cupcakes som blev misslyckade o passat kusinerna :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk