regniga borås!

som sagt regna det här idag med.. som vanligt då alltså! Bra start på veckan asså med regn!
Men jag åkte med mamma, vi lämna lillebrorsan o åkte till rebecka då jag skulle gå med henne och evelina till skolan! men ah vi gick o rebecka hade sitt ph som gamla vanliga måndagar. jag hade ett svenska kp, fick mitt skriftliga på svenska steget godkändt och en signatur i loggboken! så nu imon ska jag bara redovisa en liten till del.
Det va även idrott idag, skulle springa runt ramnasjön.. jag, jonna och rebecka gick 4 varv :) duuuktiga cheeyer!
sen så åkte jag hem, plugga lite matte o nu passar jag brorsan med morfar :)
imon ska rebecka med mig till stallet! hennes kamera följer med, ska longera o träna från marken med reme o sen gå en promenad elr ngt med nikita o elvan beroende på hur mörkt det är osv.. men mer uppdatering om det ? 

Kommentarer
Kajsa

Följa varann via bloglovin ? :)

Kajsa

Följer dig också nu:D





Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk