stallet hela eftermiddagen...

Det har inte varit någon uppdatering idag.. Men jag har haft fullt upp hela dagen. Först var det skola, och sen hem snabbt. för att byta om och äta lite. När jag var klar med det, åkte jag och sandra ner till stan och tog bussen till hennes medryttarhästar. Så där har jag varit hela eftermiddagen... Därför ingen uppdatering. Imorgon kommer uppdateringen vara jätte dåligt också.
Jag har först skola, efter det ska jag ner till stan och plugga lite. När klockan är typ fem så ska jag iväg till stallet.
Hoppas verkligen på att jag får rida looydn imorgon!

Kommentarer
charlotte och amanda

sv; okej, bloglovin byte!:)



Blogg: http://umeryttarna.blogg.se/
2011-10-04 @ 21:53:20




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk