Gamleby imon!

Hej! Nu håller jag på o packar inför gamleby imon! Jag och rebecka ska dit med klassen, 8:4 och alla 6:or.. Vi ska va där till fredag, det kommer bli roligt men dock så är vi inte nöjda med vilka vi får sova med. Men vi ska ha typ bild, slöjd, hemkunskap o massa sånt där o även kul!
Maten där är oftast god oxå, man kan bowla o köpa godiiis! :D Kanske blir lite mobilbloggningar men annars inget från min del tror jag inte.. Eller vi kanske sätter oss vid ngn data där för det finns!
Idag va jag o matilda i stallet, vi tog elvan o reme samtidigt idag med. den längre rundan till paddocken o sen red jag ett hårt dressyr pass på reme, blev lite skutt oxå! Han va jätte duktig o gick fint i form i skritt o trav. behövs övas mer i galoppen kan man säga.. Men det gick iaf bra för mig. Matilda red lite över bommar på en volt med elvan vilket oxå gick bra men hon träna även från marken.
Med nikita tog vi sadel o träns, spände in henne så hon fick gå lite ppå tygel  elr ah söka sig neråt. o jag longerade då. det gick jätte bra o är sjukt stolt över den ponnyn! hon gick jätte bra men det va lite obehagligt med träns men det är ngt vi ska träna på.
såhär såg nikita ut i sommras..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk