hemma

nu har jag o rebecka kommit hem från gamleby! vi hade det bra, lite små bråk slutet av veckan men men. Blev rätt nöjd med min tröja, ska kanske fixa till den mer här hemma sen.
imon ska jag till stallet, nadja följer med så vi får se om det blir bilder elr nte... men nikita o elvan ska få arbetas imon ja! :D reme får jag se om jag rider, ägaren ska även rida honom på kvällen så kanske en skritt tur elr ngt :)
min data är lite konstig just nu o jag har massa annat att tänka på, därför tråkigt inlägg. jag är iaf tbx... (vi väntar på samtal från sjukhuset..)

Kommentarer
PEETRA

- Hehe ja men då ska jag minsann göra det! :)

Jag ber om ursäkt för sent svar... vad gör du ikväll? :) kram



Blogg: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
2011-11-11 @ 21:27:46




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk