stallet hela dagen

Idag va det stallet hela dagen, både rebecka o matilda va där o rätt kul hade vi!
Det började med att rebecka missa bussen, jag kom till stallet o tog in alla hästarna. Sen borsta jag lite på nikita o så börja jag med reme oxå.. Sadlingen gick sådär men bättre en förra gången! När jag skulle hoppa upp så ville han sparka mig oså.. men kom upp tillslut.
Reme har blivit mer tjurig o sparkas osv o ja jag vet typ varför men jag tänker inte tta upp det här!
Det gick iaf jätte bra i paddocken, han hoppa galant!
sen tog vi nikita, det blev lite longering o även hon va duktig! Elvan tog jag o matilda för rebecka åkte hem. Sadel o träns o lngerlina! det blev ett seriöst pass med mke träning då även hon har förändrats... Vi vill verkligen ha tbx den gamla vanliga elvan!
hahahaha fint! :D
fint hopp!
ponnyn har inte hoppat så högt på länge! stolt medryttare!
alla vill fota
sen leka med elvan i hagen!
Det va roligt!!! :DD

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk