det va ett tag sen

hej, det va ett tag sen.. men igår va jag inte på humör när jag kom hem så jag ville inte blogga.
men det va ju hästmässa igår, kollade på tobbe, peter o lite så. köpte även blåa agria benlindor :)
iaf så åkte jag o matilda till stalllet sen. vi gick ner lite snabbt till paddocken med elvan o nikita. matilda red elvan o provade hoppa medans jag longera o hoppade med nikita. nikita verkar tycka det är roligt att hoppa! fast i longeringen går det inte så bra hehe :) men det va ju första gången för henne! så man får ju träna mer på det.
sen tog vi reme, jag red till paddocken o matilda gick med med kameran. han va jätte mysig o vi hoppade i paddocken, i början va han lite smått jobbig men sen va han jätte duktig den plutten! lindorna va på oxå hihi :) kmr bilder här oxå :)
sen när vi skulle tbx så red ju matilda. skyddet till kameran trilla av ngn stans mellan paddocken o ängen. dock hitta vi den inte så det va lite därför jag va på dåligt humör igår.
iaf så hoppade jag oxå upp så vi red 2 på reme :) vilket va jätte mysigt o han va duktig den plutten! :) han kan hoppa om han vill ! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk