ridningen i tors o idag

I torsdags fick jag Topsy, en mysig  tjej att stå att pyssla om med men seg i ridningen..
hade skänkelvikning och voltspår, hon gick inte i ngn fin form tänkte mer på farten haha :P farten gick la okej då :p fram gick hon iaf o skänkelvikning va helt okej, bara huvudet som blev snett ibland xd
sen idag va jag o matilda i stallet.. hon tog en tidigare buss än vad jag gjorde så hon fick vänta ett tag på mig haha :)
men vi tog in alla hästarna, reme i boxen o självklart rulla han sig haha :)
sen så fixade vi iordning elvan o nikita. matilda skulle rida elvan idag med, det fick bli en sväng ute :) det gick bra, full fart på elvan idag haha mys ponniiiee! matilda är bara för rolig o har inte bästa kollen i galoppen xd dom galoppera upp för en backe, finns ett ställe man kan svänga in o hoppa över en stock o det gjorde elvan utan att matilda va beredd o där flög hon av x)
nikita va sjuuuukt duktig! matilda red henne sen ! :D hon bockade i början o ville bita henne men sen så gick det o det blev skritt o trav med lite bocksprång ! :D problemet är att hon är ömfotad.. D:
får bli en fin bild på mig o tobbe larsson haha :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk