igår o idag

tänkte berätta lite vad jag gjort i stallet dessa 2 dagar.
så igår så va ju rebecka med i stallet o vi tog reme till paddocken, han va inte frammåt o ville inte så mke.. men det gick nog inte så som det brukar men men. men vi tog iaf lite bilder som kmr sen.
sen tog vi elvan till grusvägen o tog bilder..
sen  idag så tog jag elvan till paddocken o hoppade lite :) duktig cheeey! stolt över pluttis :) sen så tränade vi att hon skulle gå med mig utan att jag hållde i grimskaftet :)
efter det så red jag och matilda (ägaren) reme va pigg o glad mke mer än vanligt o det va jätte rroligt o jag fick glädje tårar.. han har aldrig varit såhär underbar som idag! :D med tid så kmr vi klara allt!
jag älskar pluttis <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk