min andra medryttarhäst

min andra medryttarhäst va oxå en islänning.
Pertla hette hon o hon va svart. Jag tyckte om henne men jag älskade henne inte, det fanns inget i henne som klicka men jag kom dit ändå.. Men 1 år senare sa jag nej! jag ville inte rida ut hela tiden, rida barbacka varje gång.. Det hände ingenting, vi utvecklades inte..
Hon va rätt seg, hade ingen frammåtbjudning, stannade o hosta väldigt mke men det kunde hon inte hjälpa då hon hade exem..
Men där red jag även en annan islänning som hette Fagur. Han va väldigt pigg, lite stark men jag gillade han mer.. Han va mer min typ men nej jag bytte inte, vet inte varför jag inte fråga det..
Dock har jag ingen bild på dom så det får bli en bild på reme, elvan o mig x)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



ditt fina namn  
E-post    
Din Blogg/hemsida    


Kom ihåg mig?

direktlänk